dinsdag 28 januari 2014

Doel 7 en doel 12: Ieder jaar een uitdaging bedenken en me laten sponsoren voor de Z.O.A. en deze meer naamsbekendheid geven. In 1 week tijd de Stelling van Amsterdam gefietst én bezocht hebben.

Dinsdag 28 Januari 2014:
En dan is vandaag de kop eraf: contact gehad met de Z.O.A. zij gaan me verder helpen met het hoe en wat over de sponsoring, ik krijg een jasje met de naam van de Z.O.A. erop zodat ik gelijk reclame kan maken voor de organisatie. Ook krijg ik folders mee om uit te delen als mensen vragen hebben wat de Z.O.A inhoudt.

En ik heb ook al contact gehad met iemand van de Stelling van Amsterdam, helaas was de desbetreffende persoon niet aanwezig, dus zij neemt met mij contact op. Want ja, ik ben op zoek naar verblijfplaatsen voor onderweg. Ook hoop ik een aantal musea te gaan bezoeken. Dus de voorbereidingen zijn nu volop in gang gezet. Ik ben erg benieuwd hoe alles gaat verlopen en hoeveel ik dit jaar ga ophalen.

De komende tijd hoop ik wat meer info op deze blog te gaan zetten. Ik heb al wat info opgezocht en gevonden op Pinterest. Ook hier hoop ik een link ervan te kunnen plaatsen zodat jullie dat kunnen gaan volgen de komende tijd.

Ook gaat mijn neef Dennis Piké mij helpen om een flyer te maken: hij gaat het ontwerp maken. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken!! En ben ook erg trots dat hij het gaat ontwerpen
;-) (Ik zal een link plaatsen van zijn website: hij verdient het wel om in het zonnetje gezet te worden. De onderste link is van zijn facebook-pagina.)

www.pike-design.nl
https://www.facebook.com/pikedesign.nl?fref=ts

31 Januari 2014:
En dan heb ik eindelijk de spullen ontvangen die info bevat van de Stelling van Amsterdam. Ik ben er compleet enthousiast over. En wil dit dus met jullie delen:


Ik heb de volgende info ontvangen: een brochure "ontdek de Stelling van Amsterdam", ansichtkaarten (waarop foto's van de verschillende onderdelen van de Stelling te zien zijn), een aanmeldingskaart om je in te schrijven voor een nieuwsbrief, een stellingpaspoort (met allerlei info erin beschreven) en een boekje over de Stelling van Amsterdam. Al met al dus erg verwend met deze info.

Vandaag (1 Februari 2014) ben ik gelijk begonnen met het lezen van het boekje. Erg indrukwekkend allemaal. Achterin het boekje staan er allemaal Q.R.-codes die ik kan scannen en daarop is nog meer info verwerkt!! Dit hoop ik binnen afzienbare tijd te kunnen gaan ontdekken. Al met al een geslaagd aantal dagen waarin ik al veel info heb mogen ontvangen. Ik blijf jullie op de hoogte houden!!

Woensdag 5 Februari 2014:
Er is al weer veel gebeurd in de afgelopen week. Mijn begeleidster gaat de Q.R.-codes (die achterin het boekje over de Stelling staan) scannen en naar mij doormailen. En ik heb vandaag foto's laten maken voor de flyer (die mijn neef gaat maken) én ook nog een tekst gemaakt voor de flyer. Hieronder volgen de foto's die ik naar mijn neef heb verzonden. Ik ben erg benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien.

Deze week hoop ik nog wat verblijfplaatsen te zoeken zodat ik daar kan gaan logeren als ik de Stelling ga fietsen. Ontzettend leuk om dit allemaal op poten te zetten!!








Mijn neef Dennis is aan de gang met de flyer. Ik ben héél erg benieuwd naar het resultaat!!

Woensdag 26 Februari 2014:
Gisteren heeft mijn neef Dennis het concept laten zien van de flyer en het ziet er supergoed uit, ik heb ze dus gelijk besteld (50 stuks in totaal) én a.s. vrijdag  (28 Februari dus) zijn ze helemaal klaar. Dan kan ik mooi de komende maanden de flyers gaan uitdelen, zo ongelooflijk supergaaf.

Op deze pagina komt ook de flyer te staan.

Maandag 3 Maart 2014:
En ja hoor: de flyer is binnen!! Ik ben enorm trots op m'n neef Dennis Piké: hij heeft puik werk geleverd.
En bij deze nogmaals de oproep: als je kan steun mij dan!! (Al is het voor € 1,00 dat je mij kan steunen: ieder bedrag is welkom!!)























Zondag 15 Juni 2014:
En dan duurt het niet lang meer: 4 Augustus begint steeds dichterbij te komen én ik krijg er steeds meer en meer zin in om deze vakantie te gaan doen. Eindelijk de complete stelling fietsen en vooral het bezoek aan het eiland Pampus!! Dát lijkt me écht supergaaf.

Zaterdag 28 Juni 2014:
















Vandaag lag deze kaart van de medewerkers van Z.O.A. in de brievenbus, met de volgende tekst:
---------------------------------------------------------------------------------------
Beste Agnes,

Wat een mooi initiatief! De ontheemden (zie voorkant) en wij van ZOA juichen je toe en hebben alle vertrouwen in je! Sportieve groeten, ZOA. (Met alle namen van de medewerkers van de Z.O.A.)
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind dit zo ontzettend lief van ze: ze denken écht aan én met je mee!!

Zondag 27 Juli 2014:
Vandaag kan ik melden dat er al een bedrag gaat binnenkomen van € 260,00!! Waarschijnlijk wordt het nóg meer, superblij en trots op mijn sponsoren!! Verders heb ik besloten dat het totale bedrag naar Sri Lanka gaat. Het verhaal van dit volk heeft mijn hart geraakt en daarom heb ik voor dit land gekozen:

http://www.zoa.nl/SriLanka

De komende week nog druk bezig met de voorbereidingen, maar nu het streefbedrag bereikt is, ga ik met plezier de komende week tegemoet en krijg ik steeds meer zin in deze vakantie/uitdaging!!

Vrijdag 1 Augustus 2014:
De laatste voorbereidingen aan het treffen voor mijn aanstaande reis. Ik krijg steeds meer en meer zin in om deze tocht te gaan rijden!! Zeker nu ik al € 295,00 toegezegd heb gekregen door een geweldig team van sponsoren!!

Ook heb ik afgelopen week spullen mogen ontvangen van de ZOA (o.a. een jas, die ik zéker ga gebruiken als het wat kouder is) én in wat informatiefolders die ik bij de B&B's wil gaan neerleggen. Heerlijk als mensen zo met je meedenken én meeleven. Ik hoop de stelling tot een goed einde te kunnen fietsen ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten